ClickyG-2S5DJ1KHPZ

خواص شگفت انگیز انواع عسل*

عسل گون 

 مقوی مغز و اعصاب و انرژی زا و تقويت حافظه، براي كم خوني مفيد است، خواب آور، تقويت معده، ملين، مفيدبرای زخم های چشم و درد های چشم، ورم ملتحمه چشم، برای خشونت سينه و حلق و حنجره، مفيد برای گرفتگی صدا، تقويت روده، درد کليه، مثانه، مجاری ادراری.

 

عسل سیاه دانه 

از خواص درمانی عسل سیاه دانه می توان به این موارد اشاره کرد: عسل سیاهدانه مفید برای بیماریهای تنفسی، شکم درد، یبوست، مفید برای دردهای رحمی، درخشان کردن رنگ رو، قاعده‌آور، مفید برای ضعف عمومی بدن، ازدیاد شیر، رفع سردرد، مقوی مغز و اعصاب.

 

عسل کنار

 مقوی و انرژی زا بوده و فعال کننده حافظه و رشد کودکان است. عسل کنار مسهل صفرا است و حرارت بدن را فرو می نشاند، موثر و باز کننده گرفتگی هاست. عسل کنار کرم معده و روده را از بين می برد و برای گرم مزاجان مفید است. عسل کنار برای ناراحتی ها و زخم روده، برای آبله و سرخجه و عطش مفيد است. دیگر خواص درمانی عسل کنار این است که برای سستی اعضا، تقويت مو، جلوگيری از ريزش مو، تقويت اعصاب و تحليل ورم های گرم مفید است.

 

عسل گشنيز

 معطر، مقوی، اشتها آور، مقوی معده، رفع سوء هاضمه، باد شکن، نرم کننده سينه، مفيد برای تب، مفيد برای بيماری های عفونی مانند: سرخک و آبله می باشد. عسل گشنیز مفيد برای سرفه و سرما خوردگی است. همچنین عسل گشنیز مسکن و آرام بخش،خواب آور، مفيد برای زکام و اسپاسم ماهيچه ای، شير افزا و دفع کننده سموم بدن می باشد. از دیگر خواص درمانی عسل گشنیز که می توان نام برد این است که برای تب های رماتيسمی، تنگی نفس، آفت دهان بسیار مفید است. همچنین عسل گشنیز خواب آور بوده و برای آفت دهان، تقويت لثه، صفرا، و ناراحتی روده و حافطه مفید می باشد.

 

عسل اقاقيا

عسل اقاقیا مقوی و انرژی زا بوده و باعث تقويت حافظه می شود. عسل اقاقیا نشاط آور و بسيار معطر می باشد. همچنین این نوع عسل برای ناراحتی های صفرا، کم خونی، عفونت های خانم ها، ناراحتی های چشمی، رشد کودکان بسیار مفید است. عسل اقاقیا آرام بخش برای بزرگ سالان است و اگر با سيب مصرف شود بهترين آنتی بيوتيک بوده و برای سرما خوردگی مفید است.

 

عسل يونجه

 

عسل یونجه مقوی مغز و اعصاب بوده و حافظه را افزايش می دهد، شامل بيشترين ويتامين های (A) و (K) را دارد و برای افرادی که خون ماغ می شوند بسيار نافع است.

عسل یونجه بسيار خوش عطر و طعم ميباشد. ملين و خون ساز است، بند آورنده خون روی است. عسل یونجه تحليل برنده ورم های بدن می باشد. این عسل برای اختلالات عادت ماهيانه خانم، افرادی که دچار لرزش های اندام شده اند مفيد است. همچنین عسل یونجه نشاط آور بوده و به انسان آرامش می دهد.

 

عسل مرکبات 

خواص درمانی عسل مرکبات؛ عسل مرکبات تقويت کننده حافظه، انرژی زا، مقوی معده و باد شکن است. این نوع عسل برای کمبود ويتامين (سی)، ناراحتی های صفرا، کرم های روده و سرطان های معده مفید می باشد. عسل مرکبات نرم کننده سينه بوده و برای سرما خوردگی، کاهش ورم های بدن مفید است. این عسل تصفيه کننده خون، اشتها آور، مسکن و مفيد برای سکسکه است، همچنین این نوع عسل از انواع سرطان ها پیشگیری می کند و باعث کاهش کلسترول می شود.

 

عسل آويشن

انرژی زا، مقوی مغز و اعصاب و تقويت کننده حافظه می باشد. این نوع عسل برای عادت های ماهيانه دردناک، دردهای شکمی و روده، سرفه و گلو درد و برای ديابت مفيد است. عسل آویشن همچنین، برای عفونت های عمومی بدن نافع و برای پانسمان زخم های بستر بسیار نافع است.

* سایت بیتوته

 

 

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

    سبد خرید

    رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

    ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

    بازگشت به بخش ورود

    کد دریافتی را وارد نمایید.

    بازگشت به بخش ورود

    تغییر کلمه عبور

    تغییر کلمه عبور

    حساب کاربری من

    سفارشات

    مشاهده سفارش